top of page
Doučovací relace

O mně

Jsem průvodce a nadšený pedagog 1. stupně ZŠ s mnohaletou zkušeností ve státním, soukromém i alternativním vzdělávání. Má cesta mě zavedla také do různorodých školních prostředí v zahraničí. Waldorfské a montessori školy v Rakousku, Německu a také dobrodružná cesta osobního rozvoje s návštěvou škol na Filipínách zásadně ovlivnily můj život a postoj ke vzdělávání. Každá z těchto zkušeností mi otevřela nové perspektivy a utvrdila mě v přesvědčení, že vzdělávání má být přirozené, radostné, respektující, přizpůsobené potřebám a možnostem dítěte. 

Založila jsem také Centrum volného času, kde jsem organizovala mimoškolní aktivity, tábory, workshopy a jiné. Od roku 2015 se mimo vzdělávání dětí 1. stupně ZŠ věnuji i poradenství.

Tyto mnoholeté životní zkušenosti mě dovedly k rozhodnutí vydat se cestou přirozeného, domácího, alternativního vzdělávání spojeného s přírodou. V roce 2023 jsem založila domácí Školu Na Zahradě.

    • Jsem zastáncem „školy hrou“, respektujícího, laskavého přístupu v bezpečném prostředí, citlivého vnímání a naslouchání, výchovy ke ctnostem, k sebepoznání a odpovědnosti k sobě i ke světu.

    • Ráda vytvářím prostředí, kde děti objevují a rozvíjí svůj potenciál. Vzdělávání stavím na prožitku a vlastních zkušenostech dětí. Ráda je provázím a povzbuzuji v sebeřízeném procesu učení, v osvojování a rozvíjení kompetencí, které budou potřebovat, aby obstály v současném světě.

    • Při výuce využívám klasické, moderní i alternativní metody. Výběr metod vychází z poznání a nacítění konkrétního dítěte. Ráda se inspiruji jinými vzdělávacími systémy. Je mi blízká filozofie montesssori i waldorfské pedagogiky a využívám také prvky Hejného metody.

    • Vzdělávání ve Škole Na Zahradě je vždy protkáno zajímavým motivačního příběhem, který prolíná celým školním rokem a je spojen s dobrodružstvím, pátráním, tvořením, objevováním a silnými zážitky, na které se nezapomíná.

  • Jsem kvalifikovaní pedagog 1. stupně základní školy. Celoživotní vzdělávání je pro mě přirozenou součástí profesního i osobního růstu.  

    V průběhu let jsem získala certifikáty v mnoha oblastech vzdělávání a osobního rozvoje.

     

    • Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD

    • Školní zralost a kritéria školní připravenosti

    • Reedukace vývojových poruch učení

    • Emoční inteligence a její rozvoj u dětí

    • Metoda CLIL ve výuce

    • Výuka angličtiny a němčiny na 1. st ZŠ

    • Relaxační metody a dechová cvičení pro děti

    • Jóga pro děti

    • Zdravá škola

    • Metody individuální práce s dětmi s poruchami chování

    • Práce s nadanými děti

    • Školský management

    • Čtenářská gramotnost

    • Hejného metoda

    • Metody čtení na 1.st. ZŠ (analyticko-syntetická, globální, genetická, Sfumato)

    • Koučování

    • Montessori pedagogika

    • Zážitková pedagogika na 1. stupni ZŠ

    • Činnostní a projektové učení

    • Kritické myšlení ve výuce na 1. stupni ZŠ

    • Práce s emocemi u dětí

    • Kurzy respektování u manželů Kopřivových

    • Vliv prostředí na dítě (Feng Shui)

    • Grafologie – v písmu je celá naše osobnost

    • Interaktivní tabule, práce s iPady, umělá inteligence ve výuce atd.

Šťastné, naplněné a vnitřně motivované dítě, které je připravené na život ve 21. století.

Můj cíl

bottom of page